Eğitimin Amacı

Kurum ve kuruluşlarda ISO 9001:2015 kalite yönetim sisteminin alt yapısının kurulması, sürdürülmesi ve sürekliliğin sağlanması. Yanı sıra sertifikasyon alımında belgelendirme kuruluşunun soru ve beklentilerinin anlaşılması, hazırlıkların yapılması aşamasında yön gösterilmesi.

Eğitim Süresi

2 Gün

Eğitim Dokümanları

Slayt Dokümanları

Örnek Çalışma Dokümanları

Eğitim Kimlere Hitap Eder?

Şirket sahipleri, genel müdür ve  koordinatörler, kalite ve kalite güvence çalışanları, insan kaynakları alanında çalışanlar, üretim müdürü, üretim mühendisi.

Katılımcı Sayısı

En fazla 15 kişi.

Eğitimin Kazandırdıkları

Kalite yönetim sistemin doğru anlaşılması,

Kuruluşun müşteri ve yasal şartlara karşı nasıl korunması gerektiğin tespit etme yöntemin gelişmesi,

İş ortakları ile daha verimli çalışma ve farklı bakış açıların kazanılması,

Üretim ve hizmet süreçlerine farklı bakış açısı kazanılması,

Kuruluş, ürün ve hizmet süreçleri, müşteri ve iş ortakları denetlenmesi, değerlendirilmesi ve  iyileştirmeye yönelik yapının oluşturulması.

Eğitim İçeriği

Standardın kapsamı

Standardın önemi

Standardın gelişimi

Standart maddeleri

  • Kurulu ve bağlamının anlaşılması
  • Liderlik
  • Planlama
  • Destek
  • Operasyon
  • Performans değerlendirme
  • İyileştirme

Eski standart ile karşılaştırma

Belgelendirme denetimin beklentileri

 

Web Tasarim Doruk 2017