Eğitimin Amacı
Kurum ve kuruluşlarda ISO 9001:2015 kalite yönetim sisteminin alt yapısının kurulması, sürdürülmesi ve sürekliliğin sağlanması. Yanı sıra sertifikasyon alımında belgelendirme kuruluşunun soru ve beklentilerinin anlaşılması, hazırlıkların yapılması aşamasında yön gösterilmesi.
Eğitim Süresi
2 Gün
Eğitim Dokümanları
Slayt Dokümanları
Örnek Çalışma Dokümanları
Eğitim Kimlere Hitap Eder?
Şirket sahipleri, genel müdür ve koordinatörler, kalite ve kalite güvence çalışanları, insan kaynakları alanında çalışanlar, üretim müdürü, üretim mühendisi.
Katılımcı Sayısı
En fazla 15 kişi.
Eğitimin Kazandırdıkları
Kalite yönetim sistemin doğru anlaşılması,
Kuruluşun müşteri ve yasal şartlara karşı nasıl korunması gerektiğin tespit etme yöntemin gelişmesi,
İş ortakları ile daha verimli çalışma ve farklı bakış açıların kazanılması,
Üretim ve hizmet süreçlerine farklı bakış açısı kazanılması,
Kuruluş, ürün ve hizmet süreçleri, müşteri ve iş ortakları denetlenmesi, değerlendirilmesi ve iyileştirmeye yönelik yapının oluşturulması.
Eğitim İçeriği
Standardın kapsamı
Standardın önemi
Standardın gelişimi
Standart maddeleri
- Kurulu ve bağlamının anlaşılması
- Liderlik
- Planlama
- Destek
- Operasyon
- Performans değerlendirme
- İyileştirme
Eski standart ile karşılaştırma
Belgelendirme denetimin beklentileri